الخميس، 30 أبريل 2009

Inderdaad u, Zoon Van Adam

Inderdaad u, zoon van Adam

Wanneer u een niet-geautoriseerd gebeden .. Als je sterft, bid niet adhaan ..
wanneer zij genereren weet niet wie Okrjk van uw moeder schoot .. Wanneer de dood is niet op de hoogte van de Hmlk op de schouder ..

Toen ik werd geboren en was schoon .. Wanneer de dood wast en schone ..
Bij het genereren van je ouders en je familie .. Wanneer je sterft schreeuw je ouders en je familie ..


O zoon van Adam, gemaakt uit de stof .. Glorie aan u na het overlijden van de interventie in het zand ..
Toen ik in je moeder's baarmoeder was ik in een kleine ruimte en de duisternis ..
Wanneer de teerling is in de smalle duisternis ..


Toen ik geboren werd een handdoek om je Estruk .. Als het doek om te sterven Tkven Estruk ..
Toen ik werd geboren en groeide op mensen vragen over uw diploma en uw ervaringen .. En wanneer ze sterven Vraag niet alleen voor uw goede alleen .. Wat ik bereid?

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

السلام عليكم ضع تعليقك وأترك بصمتك علي الموضوع مع خالص أحترامي وتقديري