الجمعة، 19 يونيو 2009

FW: Hewar ma3 shaytan

  • التقى صديقى مع ابليس واجري معه الحوار التالي :
  • على باب سفارة كندا .. لمحت ابليس و ف ايده استماره

  • بقول له على فين قاللي بص يا عم .. يا هجره يا اعاره

  • يا عم زهقت..... كفرت .. الاقيش معاك سيجاره
  • انا انتهيت خلاص .. لا نافع وسواس ولا خناس
  • ولا ليا عيش .. وسط الناس
  • دي عالم مجرمين .. بلاقي عندكوا البهدلة والفساد
  • انتو مش محتاجين شياطين .. انا مليش عيش ف دي البلاد
  • بقالي سنين كتيرة ..عاطل

    لأنكوا بتعرفوا تقلبوا الحق.. باطل

  • و تسلكوا ..القاتل
  • ومفيش ..مشاكل
  • يا عم ده انا بقيت أوسوس..بالمقلوب

  • و أقول للحرامي .. كفايه بقى ...توووووب
  • انت ايه؟ ..لوحدك هاتعمل كل الذنوب
  • أشتغل واعظ....و أنا ابليس
  • لا كمساري ..ف اتوبيس
    يا عم ده انا زمان كنت استنى حد ينسى يسمي. وهو بياكل لقمته

    دلوقتي كل اكلكم ملوث و بصراحه الواحد... خايف على صحته

  • ده مفيش ضمير اساساً عشان ....اموته
  • و كل واحد بمزاجه ....خربانه ذمته
  • يا عم ده كل حاجه... اتسرقت
  • وكده الاجيال الجديده م الحراميه... اتظلمت
  • يا راجل ده من كتر ما لطشت... معايا
  • خرجت ف مظاهره مع الناس اللي بتقول... كفايه
  • أهداء من هماسات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

السلام عليكم ضع تعليقك وأترك بصمتك علي الموضوع مع خالص أحترامي وتقديري