الأحد، 9 أغسطس 2009

كواليس حفل عمرو كلاب بـ الساحل الشمالى

  • عشان انا كنت فى الحفل وان شاء اخر حفلة احضرها ,, ليه مقالوش ان عمرو كان معاده الساعه 10 مساء على المسرح وجيه الساعه 1 صباحاً وان الناس قالت مش عاوزينه وقعدوا يحدقوا ازايز المياه و علب الكانز الفارغه بسبب طول الانتظار والتعب اللى شفناه من اول ما بدأوا الدخول وطريقة الجارد اللى هما الحراس الشخصيين اللى بينظموا الحفلة اصلاً التنظيم كان فاشل من الدرجة الاولى والجارد دول بيشتموا الناس ووصلت انهم مدوا ايدهم على الناس والفاظ بجد وشتايم بالاهل وحاجه قمة فى القذارة,,,
  • حاجات كتير بجد حصلت بوظت فرحة الناس بالحفلة ,,حاجه اخيره حصلت فى الحفلة من عمرو ,,
  • الناس كانت بتطالب ان فيه سماعات فى النص كده محدش شايف منها حاجه فبيقولوا شيلوها ,,
  • شيلوها ,, عمرو قالهم شيلوها ايه ده كويس انى انا جيت الحفلة اصلاً بطريقة بجد تخلي الواحد يضايق وبعدين صلح قال بس ادام انا هنا وانتم مبسوطين خلاص
  • عموماً مجمل الحفل ان التنظيم سيء جداً فى كل حاجه والناس او بعض الناس كانت همجيه وعمرو نفسه اتأخر جامد ,, ومحترمش الجمهور
  • والمفروض ان احنا اللى عاملينه احنا جمهورة يعنى يحترمنا شوية اكتر من كده انه يجي فى مواعيده ,, على الاقل يلاقى حد فى حيل ونفس يتفاعل معاه فى الحفلة.احب اقول لكل الناس اسمع عمرو دياب فى البيت بس على الصب بتاع البيت :D وأوعى تفكر تروح حفلة عشان هتتبهدل
  • وانا في اعتقادى الشخصي
  • ان كل الاى حضروا هذة الحفلة
  • هم من المسحيين
  • واكيد المسلمين ما يبهدلوش
  • نفسيهم كيدة
  • عشان يسمعوا نهير ونعيق هذا الحمار
  • ولا نبح
  • كلب مثلة
  • حلاوة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

السلام عليكم ضع تعليقك وأترك بصمتك علي الموضوع مع خالص أحترامي وتقديري